Album nou - nr. 7

albume, piese, single-uri, dvd-uri, tot ce tine de un studio de inregistrare...

Moderator: Cristina

User avatar
Cristina
webmaster
webmaster
Posts: 4057
Joined: Wed Sep 16, 2009 12:49 pm
Location: Brasov
Contact:

Post by Cristina »

Da, am vazut turneul NIN, tocmai de asta indrazneam sa sper in zadar... :cry: :cry: :cry: Suntem iar sariti... de pe fix...
User avatar
Sylar
General
General
Posts: 2821
Joined: Wed Sep 16, 2009 8:00 pm
Location: chick-a-go

Post by Sylar »

Tot la unguri ajung si Die Krupps la anu :D :D
Ponta n-a plagiat.Ponta a facut cover.

"Constantin Cristian: eu stiu o troopa care de ani de zile scoate albume da uita sa si cante pe ele!"
User avatar
Gaby
Oberstleutnant
Oberstleutnant
Posts: 507
Joined: Wed Sep 16, 2009 9:10 pm
Location: Bucuresti

Post by Gaby »

@Sylar
Stai, ca programul lor de concerte vad ca e numai pana in martie. Poate ii vedem in vara !?
Image
”Wenn ihr keine Antwort wisst
Richtig ist was richtig ist”
User avatar
alexramm
Feldwebel
Feldwebel
Posts: 207
Joined: Tue Oct 20, 2009 5:50 pm
Location: Bucuresti

Post by alexramm »

Cristina wrote:Zvonuri, Zvonuri, Zvonuri,
Cristina draga, n.ai idee cat de mult ma bucur la ceea ce ne.ai spus. Desi spui ca sunt doar zvonurima bucur enorm, ma bucur ca exista sanse. Iertare ca nu am mai scris nimic o buna parte de timp... Imi e tare dor de voi, imi e dor sa stam la o bere plini de entuziasm :)
User avatar
Cristina
webmaster
webmaster
Posts: 4057
Joined: Wed Sep 16, 2009 12:49 pm
Location: Brasov
Contact:

Post by Cristina »

Nu ai de ce sa iti ceri iertare. Ma bucur ca nu ne-ai uitat, cu totii avem perioade cand plecam si revenim. Da, exista sanse, Rammstein nu se retrag inca :)
Stiu ca The Chaser se va bucura sigur de aceste zvonuri, dar stiu ca si asteapta cu nerabdare acel DVD live. Ca noi toti de altfel si sper ca DVD-ul sa apara totusi primul.

Daca Die Krupps vin la noi, nu o sa-i ratez! E una din trupele vechi si dragi inimii mele.
User avatar
The Chaser
Oberstleutnant
Oberstleutnant
Posts: 416
Joined: Mon Feb 22, 2010 2:09 am
Location: Brasov

Post by The Chaser »

DVD am zis!!!!
Fiecare om are o pasarica, eu am un stol...
User avatar
Cristina
webmaster
webmaster
Posts: 4057
Joined: Wed Sep 16, 2009 12:49 pm
Location: Brasov
Contact:

Post by Cristina »

:D Era la panda... Chasing... :D
User avatar
Sylar
General
General
Posts: 2821
Joined: Wed Sep 16, 2009 8:00 pm
Location: chick-a-go

Post by Sylar »

pe MANELOhead cica NIN ajung si-n Romania (macar au avut decenta sa puna zvon intre paranteze).Acum, avand in vedere ce site spune asta...mai multa incredere am in ce spune Ponta decat ce spun astia..da..ma rog..in ambele cazuri sperantele sunt frumoase :lol: :lol: :lol:
Ponta n-a plagiat.Ponta a facut cover.

"Constantin Cristian: eu stiu o troopa care de ani de zile scoate albume da uita sa si cante pe ele!"
User avatar
Cristina
webmaster
webmaster
Posts: 4057
Joined: Wed Sep 16, 2009 12:49 pm
Location: Brasov
Contact:

Post by Cristina »

Eu personal am toata increderea ca NIN vor ajunge si pe la noi. Daca pleaca in turneu, TREBUIE sa ajunga si la noi. Pentru mine vor ramane mereu un MUST SEE, nu doar o mare si veche iubire.
User avatar
The Chaser
Oberstleutnant
Oberstleutnant
Posts: 416
Joined: Mon Feb 22, 2010 2:09 am
Location: Brasov

Post by The Chaser »

Exklusiv-Interview mit dem Keyboarder von RAMMSTEIN, Christian Flake Lorenz, aus dem neuen strassenfeger "MUSIK" (26/2015) hier zum Anlesen:

„Es wird Musik sein, die anders ist, als die Songs auf den alten Platten, es wird aber doch unverkennbar Rammstein sein“ (Flake)

Interview: Andreas Düllick

Lange war es still um eine der berühmtesten und erfolgreichsten Bands Deutschland. Die Jungs von Rammstein haben sich rar gemacht, sich eine lange Auszeit genommen. Ein paar haben an eigenen Projekten gebastelt, manche haben einfach mal die Seele baumeln lassen. Irgendwann hörte ich, dass die Jungs wieder im Proberaum sein sollen. Ich fragte an, ob ich die Bandmitglieder zum Interview treffen könne. Ich hatte Glück: Der Rammstein-Keyboarder Christian Flake Lorenz sagte ganz exklusiv für mich und den strassenfeger zu. Wir trafen uns kurz vor Weihnachten in Prenzlauer Berg, plauschten eine ganze Weile ganz entspannt und machten dann ein paar schöne Fotos.

Das Neueste von Dir ist: Du hast gerade selbst die Texte aus Deinem Buch der „Der Tastenficker“ für ein Hörbuch eingesprochen...
Flake: Ja, viele Leute lesen nicht so gern, aber haben die Zeit beim Autofahren oder so. Die können sich das dann in Ruhe anhören und da das ja so geschrieben ist wie ich spreche, ist meine Stimme dafür auch am besten geeignet. Es ist so, als träfe man mich in der Kneipe und hört mir zu, genauso wie das Buch eigentlich auch gedacht war.

Wie war das denn beim Einsprechen, hast Du alles noch mal durchlebt?
Flake: Nee, ich habe mich so darauf konzentriert, keine Fehler zu machen, dass ich vom Text gar nichts mitbekommen habe. Ich hätte auch was komplett anderes lesen können, ich hätte es nicht gemerkt. Das ist so schwer, ich hätte das nie gedacht. Ich lese meinen Kindern abends zum Einschlafen oft etwas vor, dabei ist es nicht schlimm, wenn ich da Fehler mache. Aber hier: Beim kleinsten Versprecher oder Aussprachefehler gab’s sofort ein Piepzeichen aus dem Regieraum und ich musste die Sätze dann noch mal lesen. Vier ganze Tage hat es gedauert, bis ich das Buch eingelesen hatte.

Was gibt es Neues von Dir bzw. von Deiner Band, Rammstein? Es heißt, Ihr macht eine neue Platte?
Flake: Wir sind wieder im Proberaum. Wir machen Musik zusammen. Ob es eine neue Platte wird, wissen wir noch nicht. Die Zeit der ganz normalen Platten ist eigentlich vorbei, seitdem es das Internet gibt. Die geile Band „AnnenMayKantereit“ hat noch keine einzige Platte gemacht, ist aber schon sehr berühmt geworden mit ihrem Hit. Das zeigt uns, dass es auch absolut ohne Platte geht. Wichtig ist nur, dass man gute Musik macht.

Ihr macht Musik, aber keine Platte, wie kommen denn die Band und ihre Fans zusammen?
Flake: Wir spielen im nächsten Frühjahr auf ein paar Festivals, da wird es sicher schon den einen oder anderen neuen Titel zu hören geben. Die Festivaltermine sind schon fest gebucht, z. B. das „Hurricane“-Festival in Scheessel und noch ein paar. Und dann überlegen wir uns, wie wir die anderen Titel veröffentlichen. Wenn wir genügend Titel zusammenhaben, wird es dazu auch auf jeden Fall eine ganze Tour geben. Ganz normal.

Wie läuft das bei Euch: Werkelt jeder erst mal allein für sich hin und entwickelt etwas und dann trefft Ihr Euch alle im Studio?
Flake: Wir hatten ja sozusagen ein paar Jahre Pause. In der Zeit hat jeder, der Lust dazu hatte, sich schon ein paar Sachen ausgedacht, von der er meinte, das könne was für die Band sein. Diese Titel spielt dann jeder der ganzen Band vor, und dann arbeiten wir an den Liedern. Das machen wir im Proberaum, da gehen wir jeden Tag hin, unterhalten uns ein bisschen über das Tagesgeschehen, proben ein bisschen. Manchmal proben wir drei, vier Tage lang einen einzigen Titel. Manchmal spielen wir uns gegenseitig einfach nur neue Musik vor. Sodass wir auf einen gemeinsamen Stand kommen.
Fiecare om are o pasarica, eu am un stol...
User avatar
Raul Marian
Stabsgefreiter
Stabsgefreiter
Posts: 72
Joined: Thu Mar 14, 2013 7:05 pm
Location: Weener, Deutschland
Contact:

Post by Raul Marian »

Wow, deci modul de prelucrare a unei piese cuprinde defapt infiintarea, repetarea si rearanjarea mai multor materiale. Este greu sa lucrezi intr-un asemenea stres(este totusi un stres) insa ce le iese... e de neinchipuit.

Multumim pentru postarea articolului!
Image
User avatar
Cristina
webmaster
webmaster
Posts: 4057
Joined: Wed Sep 16, 2009 12:49 pm
Location: Brasov
Contact:

Post by Cristina »

"Infiintarea... mai multor materiale"?
User avatar
Raul Marian
Stabsgefreiter
Stabsgefreiter
Posts: 72
Joined: Thu Mar 14, 2013 7:05 pm
Location: Weener, Deutschland
Contact:

Post by Raul Marian »

Cristina wrote:"Infiintarea... mai multor materiale"?
Da, exprimarea greșită din partea mea. Scuze. :)))

Vroiam să zic crearea mai multor melodii. Cel puțin asta am înțeles din ce a zis Flake. :oops:
Image
User avatar
The Chaser
Oberstleutnant
Oberstleutnant
Posts: 416
Joined: Mon Feb 22, 2010 2:09 am
Location: Brasov

Post by The Chaser »

Avem si traducerea interviului cu Flake, e ceva mai lung, un fel de "extended version" http://www.rammstein.us/archives/12997

- vom avea cateva piese noi anul asta (in versiunea german mentioneaza "una sau doua"

- se gandeste sa mai scrie o carte, in continuarea precedentei, un fel de Der Tastenficker Part II

E interesant interviul, vorbeste despre tot felul de teme (inclusiv despre ce muzica ar prefera la propria inmormantare). Aparitia versiuninii in engleza m-a scutit de traducere sau rezumarea versiunii germane. Probabil ar trebui sa-mi cer scuze ca am luat (mama lui de entuziasm) textul, pur si simplu, si l-am "trantit" pe forum :roll: Oricum, avem vesti bune: starea de spirit in cadrul formatie e buna, vom avea cateva piese noi anul asta, aparitia la festivale, etc
Fiecare om are o pasarica, eu am un stol...
User avatar
Cristina
webmaster
webmaster
Posts: 4057
Joined: Wed Sep 16, 2009 12:49 pm
Location: Brasov
Contact:

Post by Cristina »

Multumim foarte mult, The Chaser! Nu ai pentru ce sa iti ceri scuze, ar fi culmea!

Deci doar cateva piese noi, asta inseamna ca albumul se lasa asteptat.... la fel si un turneu normal, nu doar de festival.
Post Reply